23.01.2014

Meble na zamówienie - drewniany wieszak do przedpokoju.


Dziś ukończony został wieszak do przedpokoju w stylu... hmmm, no w ładnym stylu, nie znam się na stylach ale wieszak ładny.


Mogę sobie pozwolić na takie stwierdzenie, bo nie jest to mebel mojego projektu, tylko przygotowany według wskazań i podpowiedzi Klienta
Kolejny naoczny dowód na to że każdy może przyjść do nas z własnym pomysłem i postaramy się go zrealizować.




Tak...
Dziś nie dałem rady zrobić nawet mini sesji na zewnątrz, mróz przybiera na sile.
Ale to nic, przynajmniej widać że dziś posprzątałem w warsztacie. W kadrze głównie.  Trochę.

2 komentarze:

  1. Świetnie napisany artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie meble na zamówienie są bardzo fajnym pomysłem i muszę przyznać, że jeśli chodzi o mnie to ja przede wszystkim jeszcze odwiedzam różne sklepy meblowe. Niedawno miałem okazję być w salonie meblowym http://www.mebel-perfekt.pl/ gdzie tak naprawdę znalazłem wszystko to czego mi potrzeba.

    OdpowiedzUsuń