22.01.2014

Renowacja mebli - Tarnowo Podgórne

Dziś dzień mroźny i zimowy, to i sesja zdjęciowa raczej ma charakter tylko informacyjny, niż nazwijmy to górnolotnie "artystyczny"

Przypominamy że poza okresami świątecznymi zajmujemy się renowacją mebli. Skutecznie.
Nawet gdy stan klasycznej "Swarzędzkiej" komody był opłakany.



Śnieg i mróz..
Za pół roku będziemy się z tego śmiać z niedowierzaniem patrząc na takie zdjęcie, jednak dziś.. Dziś było tak zimno że nie zdejmowałem mebla z platformy transportowej do zdjęć, bojąc się że bateria w aparacie zdąży się na tym mrozie zupełnie rozładować.

Dla uważnych obserwatorów zdjęć pojawiających się na naszym blogu jak również  na FB platforma dobrze znana :)

2 komentarze:

  1. Bardzo fajnie napisany artykuł. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak najbardziej takie meble po renowacji wyglądają świetnie i muszę dodać, że ja również bardzo chętnie się nimi zajmuję. Jestem także bardzo zadowolony z usług tapicerskich https://tapicer.warszawa.pl/ i jak najbardziej takie usługi są dla mnie bardzo ważne.

    OdpowiedzUsuń